Česká reprezentace na Andrově stadionu porazila Gruzii
Česká fotbalová reprezentace vybojovala v Olomouci postup. Na Andrově stadionu byli hosté z Gruzie…
01. 07. 2024 - 13:49
Obě nejvyšší domácí soutěže mění název. Počínaje prvním červencem nesou minimálně dalších pět let jméno Chance Liga a Chance Národní Liga. Příchod nového generálního partnera, sázkové společnosti Chance, přináší také kompletní změnu identity obou soutěží.
„Český profesionální fotbal v posledních měsících prožívá skvělé období a boom v zájmu. S příchodem Chance do pozice generálního partnera chceme tento trend ještě akcelerovat a jsme přesvědčeni, že díky spolupráci s takto silným partnerem se nám podaří prestiž a úroveň Chance Ligy a Chance Národní Ligy opět výrazně posunout,“ řekl obchodní a marketingový ředitel Daniel Hajný.
„Vnímáme velký kus práce, který české fotbalové kluby v posledních letech odvedly, už jen to, jak dokázaly zvednout návštěvnost stadionů. Jsme přesvědčeni, že díky nově navázané spolupráci se nejen zlepší jejich ekonomická situace, ale budeme společně posouvat český fotbal i v oblastech nových technologií, marketingu, práce s fanoušky. Věříme, že jeho konkurenceschopnost dál citelně posílíme. Dáváme tak českému fotbalu opravdu šanci,“ komentuje marketingový ředitel skupiny Tipsport, jejíž je Chance součástí, Jan Čumpelík.
Vedle názvu se k prvnímu červenci také kompletně mění identita. Chance Liga i Chance Národní Liga mají nové logo, barvy, znělku, font a další prvky, které vycházejí z moderních trendů a stanou se synonymem pro obě soutěže. Právě modernost a obecně nadčasovost byly výrazným kritériem při vyhodnocování tendru na zhotovitele nové identity. Jako nejlepší zvolila Ligová fotbalová asociace práci studia Touch Branding.
„Při tvorbě nové identity jsme měli jasné požadavky: moderní, multibrandová, zaměřena na mladé, nadčasová a taková, která posune ligu o výrazný kus dopředu. Všechny tyto prvky podle nás nejlépe splnil návrh studia Touch Branding. Zároveň musím poděkovat generálnímu partnerovi Chanci, se kterým jsme nad podobou vedli konstruktivní diskuze, a i díky jeho modernímu způsobu uvažování jsme mohli vytvořit identitu, s níž obě soutěže budou pracovat dlouhodobě,“ komentoval Daniel Hajný.
„Značka Chance se stává součástí nové identity nejvyšší fotbalové soutěže a bude i součástí nové éry českého fotbalu. Pro prezentaci loga Chance v prostředí fotbalových stadionů jsme hledali a s vysílatelem ligy testovali optimální barevný kontrast. Se značkou Chance se tak budou setkávat fanoušci na stadionech a televizní diváci na výrazném oranžovém pozadí,“ doplňuje k novému vizuálnímu stylu vedoucí oddělení marketingové komunikace skupiny Tipsport Michal Kramer.
Dominantními barvami Chance Ligy budou výrazná limetková a tmavě modrá. Chance Národní Liga bude oděna do neonové zelené a tmavě modré. Obě soutěže tak v barevnosti sázejí na kombinaci moderního svěžího pohledu a tradice, což odpovídá směřování obou lig. Při tvorbě loga bylo vsazeno na kombinaci log generálního partnera Chance a Ligy samotné. Zároveň vychází z nadčasového loga LFA. Cílem tohoto kroku je jasně ukázat, že LFA tvoří kluby a kluby tvoří LFA.
Česká fotbalová reprezentace vybojovala v Olomouci postup. Na Andrově stadionu byli hosté z Gruzie…
Utkání 15. kola Chance Ligy mezi SK Sigma Olomouc a 1. FC Slovácko, které se mělo odehrát v sobotu…
Nulový bodový zisk přineslo fotbalistům SK Sigma Olomouc utkání 14. kola Chance ligy. V Karviné…
Hladce prošli fotbalisté SK Sigma Olomouc do dalšího dějství národního poháru. Ve 3. kole MOL Cupu…
Ve 13. kole Chance ligy se fotbalistům SK Sigma Olomouc povedlo i v deseti vybojovat bod za…
Ve víkendovém 13. kole fotbalové Chance ligy čeká tým SK Sigma Olomouc domácí úkol proti FK…